Blogia
Pilar Bellés Pitarch: Enseñar y aprender, un juego que no acaba nunca... un cuento... una ocasión.

A SANT MATEU

Vaig venir pel meu treball de professora

i de Sant Mateu em vaig enamorar,

vam prendre un granissat a la plaça,

i a viure a Sant Mateu em vaig quedar.

 

Molt prompte em vaig sorprendre

quedant a la plaça amb uns amics,

i allí en aquella terrassa vaig sentir

que la meva llar estava ací.

 

Des d’aleshores ací estic vivint,

envoltada de família i amics,

des del dia que vaig venir

per una casualitat del destí.

 

 

Sant Mateu, poble acollidor,

ple d’harmonia i bones intencions,

venim de visita i ens quedem

perquè... ens sentim tant bé!

 

Entre els museus i les antigues muralles,

visitem l’ermita dels Àngels,

el campanar de les llàstimes

i les esglésies de Sant Pere i l’Arciprestal.

 

 

Sant Mateu és punt de cultura,

en la nostra historia i tradició,

i sempre està obrint els seus braços

a tota bona persona que arriba.

 

Gràcies per haver-me acollit,

per envoltar-me de valors i solidaritat,

i, especialment, gràcies  per donar-me ací

una bonica oportunitat de treballar.

 

Gràcies, poble de Sant Mateu,

per ser part de la meva vida,

i per donar-me eixe cel

on tinc espai suficient per volar.

 

Des de que vaig venir per primera vegada

Sant Mateu com una filla em va acollir,

per això mai he deixat d’estar segura

que el meu cor sempre estarà ací.

                    Pilar Bellés 

0 comentarios