Blogia
Pilar Bellés Pitarch: Enseñar y aprender, un juego que no acaba nunca... un cuento... una ocasión.

QUÈ VOLS SER?


La meva núvia
és un ram de flors,
el seu somriure
un cant d’ocell,
i la seva cara
un dia de cel ras.

La meva esposa
no para en tot el dia,
la casa, els xiquets,
les tasques, els iaios,
i quan em tocarà a mi?
Em podria fer cas…

La meva mare,
és la millor del món,
m’abraça i em mima,
m’ho deixa tot preparat
i em fa estudiar,
no sé sense ella
què seria de mi.

La meva iaia,
em dóna de tot,
sempre te galetes
i sap el que m’agrada,
perquè ella sempre té
un temps per a tots.

I tu, que eres dona,
quan et tocarà?
Vols ser una núvia perfecta,
una esposa renegada,
una mare exemplar,
una iaia de les que no hi ha?

Digues-me dona, què vols ser
el ram de flors del nuvi,
una formigueta per al marit,
una cuidadora per al fill,
un paquet de galetes per als nets
o, simplement, una dona independent?

0 comentarios