Blogia
Pilar Bellés Pitarch: Enseñar y aprender, un juego que no acaba nunca... un cuento... una ocasión.

ANIT JO VAIG SOMIAR AMB.... EL REI LLEÓ.

ANIT JO VAIG SOMIAR AMB.... EL REI LLEÓ.

Hi  ha temporades que els nostres menuts i menudes s’identifiquen amb un personatge de pel.lícula (El rei lleó és només un exemple), senten la necessitat de veure’l cada dia, repeteixen les seves frases... és el moment d’iniciar-los a crear les seves primeres històries. Un altre moment ideal per a crear un conte com el que segueix és després de veure una pel.lícula...

 

El papà, la mamà i el xiquet anaven de viatge per la selva amb un vehicle tot terreny. Es va sentir un colp: Què ha passat? Es preguntà el xicotet. Va mirar al seu voltant, estava rodejat d’uns braços forts i peluts... era  el rei lleó.

-              Ací jo sóc el rei -  va dir el rei lleó.

-              A ma casa jo també... no hi ha res que papà i mamà no farien per mi... m’estimen moltíssim... – va dir el xiquet.

-              Conta’m coses de la teva família – va dir el rei lleó -.  Si vols, entraràs a la meva cova i coneixeràs a la meva...

Van entrar a la cova. Era molt més gran que a la pel.lícula. El rei lleó va abraçar al xicotet perquè s’assecara. La seva esposa li va portar uns plàtans per a menjar i li va preparar  un llit per a dormir. Abans d'adormir-se va jugar amb la filleta  del rei. Però els dos van haver de deixar de jugar i dormir quan la mamà va dir-ho.

-              Prou de jocs per avui. A dormir....

L’endemà el xiquet es va despertar en el seu propi llit. La seva mamà estava al seu costat. El papà estava preparant el desdejuni.

-              Estava a la cova del rei lleó  - va dir el xiquet.

-              Vam veure la pel.lícula ahir, recordes?

Tot havia sigut un somni.

0 comentarios