Blogia
Pilar Bellés Pitarch: Enseñar y aprender, un juego que no acaba nunca... un cuento... una ocasión.

VINARÒS ENS ABRAÇA

VINARÒS ENS ABRAÇA

Vinaròs ciutat noble
bella i acullidora,
que als forasters
ens rebs i ens abraces,
i ens fas sentir fills teus;
una vegada t’hem visitat
sentim la necessitat de tornar.

Al setembre he vingut a les festes
de la fundació de la ciutat,
i ha sigut un autèntic plaer
sentir-me acullida per vosaltres.
M’heu parlat orgullosos
de l’ermita de Sant Sebastià
on anéu amb la romería
i de la verge de Misericòrdia
que són patrons de la ciutat.
Cada any per Carnestoltes
feu una gran la desfilada
plena de glamour i fantasia.

Què bonic és tornar a Vinaròs!
Passetjar per les seves platges,
recórrer les seves botigues,
menjar en els seus restaurants,
o compartir amb vosaltres
la vostra cultura i tradicions…
Cada vegada que me’n vaig
sento la necessitat de tornar
perquè Vinaròs m’ acull
em reb i m’abraça,
em fa sentir filla seva
i em deixa un bon record…

0 comentarios